معرفی 138 انجمن برتر، ممتاز و موفق مدارس

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، گفت 32 انجمن آموزشگاه به عنوان انجمن برتر، 47 انجمن آموزشگاه به عنوان انجمن ممتاز و 59 انجمن آموزشگاه به عنوان انجمن موفق معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
معرفی 138 انجمن برتر، ممتاز و موفق مدارس

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی از ارزیابی انجمن های اولیا و مربیان در سطح مدارس استان خبر داد و تصریح کرد: ارزیابی عملکرد انجمن های اولیا و مربیان مدارس به منظور کیفیت بخشی، توسعه و ارتقای سطح فعالیت ها و مشارکت بیش از پیش اولیا در راستای اهداف پیش بینی شده انجام می شود.

او، با اشاره به دستورالعمل ارزیابی انجمن های اولیا و مربیان مدارس؛ تشریح کرد: پس از تکمیل و تأیید فرم خوداظهاری براساس مستندات، توسط مدیر مدرسه و با مشارکت و هم فکری اعضای انجمن اولیا و مربیان واحد آموزشی، این فرم جهت داوری و ارزیابی نهایی به کارشناسی انجمن اولیا و مربیان شهرستان و منطقه ارسال می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که کارشناسی انجمن اولیا و مربیان پس از بررسی مستندات از طریق تیم داوری نسبت به ارزیابی نهایی اقدام می کند، تصریح کرد: براساس این ارزیابی ها 10 درصد مدارس هر شهرستان و منطقه مورد تشویق قرار می گیرند.

رئیس شورای انجمن اولیا و مربیان استان با بیان این که از مجموع 10 درصد، %2 به عنوان انجمن های اولیا و مربیان برتر، توسط دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت، قدردانی می شوند، خاطر نشان کرد: %3 به عنوان انجمن های اولیا و مربیان ممتاز توسط اداره کل آموزش و پرورش و %5 نیز به عنوان انجمن های اولیا و مربیان موفق توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه تشویق می شوند.

او در ادامه یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته تعداد 1412 آموزشگاه دارای انجمن مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد 138 آموزشگاه امتیاز لازم را کسب کرده و در 3 رده برتر، ممتاز و موفق؛ تشویق می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار