دوئل مدافع ایرانی با مربع الجزایری؛ رامین رضائیان گزینه جدی آقای گلی لیگ ستارگان قطر شد

تهران (پانا) - رامین رضائیان می‌تواند تبدیل به اولین مدافع تاریخ فوتبال ایران شود که به عنوان آقای گلی رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۱۲۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دوئل مدافع ایرانی با مربع الجزایری؛ رامین رضائیان گزینه جدی آقای گلی لیگ ستارگان قطر شد

هر چند اوضاع و احوال در جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر برای الشحانیه خوب نیست و این تیم از گزینه‌های اصلی برای سقوط به دسته اول محسوب می‌شود، اما رامین رضائیان وضعیتی متفاوت با تیمش دارد و در روزهای بد الشحانیه بهترین بازیکن و گلزن این تیم است.

مدافع سابق پرسپولیس در این فصل و تا پایان هفته هجدهم، یازده بار برای تیمش گلزنی کرده و در رده چهارم جدول گلزنان لیگ ستارگان قطر قرار گرفته و مدعی کسب عنوان آقای گلی است. اما انتشار خبری در رسانه‌های قطری باعث شد تا شانس آقای گل شدن رامین رضائیان بیشتر از قبل شود.

روزنامه الرایه قطر در شماره امروز خود خبر داد که اکرم عفیف هافبک تیم فوتبال السد و تیم ملی فوتبال قطر که با 14 گل صدرنشین جدول گلزنان لیگ ستارگان قطر است مصدوم شده و تا یک ماه آینده نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود، خبری که باعث خواهد شد شانس سایر رقبا برای بدست آوردن آقای گلی این فصل لیگ ستارگان قطر بیشتر شود.

رامین رضائیان برای کسب عنوان آقای گلی به غیر از اکرم عفیف که مصدوم شده 4 رقیب دارد که تمام آنها الجزایری هستند. بغداد بونجاح از السد (13 گل)، یاسین بهرامی از الریان (12 گل)، سوفیانا هانی از الغرافه (11 گل) و محمد بنیتونه از الوکره (11 گل) سایر رقیب‌های مدافع تیم ملی فوتبال ایران هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار