مسابقه «ایران» با تغییراتی به فصل دوم می‌رسد

تهران (پانا) - آخرین قسمت از فصل اول مسابقه «ایران» روز عید سعید غدیر پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه «ایران» با تغییراتی به فصل دوم می‌رسد

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، هاشم رضایت تهیه‌کننده مسابقه «ایران» با اشاره به پخش ۶۰ قسمت در فصل اول این مسابقه گفت: هدف اصلی این مسابقه ایرانشناسی و آشنایی با مسائل و مفاخر کشور است و فصل دوم نیز با همین رویکرد ادامه خواهد داشت.
رضایت با اشاره به تغییرات فصل دوم این مسابقه که پس از ایام عزاداری محرم پخش خواهد شد نیز گفت: همچنان تمام سوالات مختص کشور عزیزمان است، اما در فرم و برخی بخش‌ها تغییراتی بوجود خواهد آمد.
وی افزود: اختصاص تمام سوالات به موضوعات فرهنگی - اجتماعی ایران در تاریخ مسابقه‌های تلویزیونی بی‌سابقه است و این مزیت نسبی در فصل آینده نیز حفظ خواهد شد.
این تهیه‌کننده در ادامه درباره نحوه حضور شرکت کنندگان در مسابقه نیز گفت: شرط اصلی حضور در مسابقه، ثبت نام در اپلیکیشن برنامه است که کاملا رایگان خواهد بود. شرکت کنندگان در این اپلیکیشن سوالات را مطالعه می‌کنند و از این طریق قصد داریم دانش عمومی مردم را نسبت به کشورمان ارتقا دهیم.
رضایت در پایان درباره اتمام فصل اول «ایران» و زمان پخش اولین قسمت از فصل جدید این مسابقه نیز گفت: مسابقه «ایران» نیز مثل همه برنامه‌های تلویزیونی سعی دارد به منظور احترام به نظر مخاطبان در هر فصل تغییراتی را لحاظ کند. این نوید را به مخاطبان می‌دهیم که فصل بعدی این مسابقه با بازی‌های جدید، بعد از ایام عزاداری سالار شهیدان امام حسین(ع) روانه آنتن کنیم.
مسابقه «ایران» به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و کارگردانی سعید رضایت در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تولید می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار