نیاز ۶۰۰ کیلومتر راه آذربایجان شرقی به بهسازی

تبریز(پانا) - معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ شرقی اعلام کرد ۶۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان نیاز به بهسازی و لکه‌گیری دارد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نیاز ۶۰۰ کیلومتر راه آذربایجان شرقی به بهسازی

به گزارش اداره کل راهداری آذربایجان شرقی، غلامرضا رسول‌زاده افزود: هم اکنون ۱۲ گروه در ۹۰۰ محور استان در حال آسفالت ریزی در جاده‌های اصلی و فرعی استان هستند.
وی با بیان اینکه هنوز اعتبارات سال ۹۹ ابلاغ نشده است اضافه کرد: با این حال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان جاده‌های استان در حال ایمن سازی و آسفالت ریزی هستند.
معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خاطرنشان کرد: لکه‌گیری، بهسازی و آسفالت راه‌های شریانی استان ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وی از رانندگان عبور کننده در این جاده‌ها خواست با توجه به اجرای این عملیات و اعمال محدودیت ترافیکی با نزدیک شدن به محل بهسازی جاده‌ها احتیاط و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
رسول زاده گفت: با توجه به اینکه در محور هشترود ـ مراغه به خصوص فاصله هشترود تا نظرکهریزی آسفالت از بین رفته است ۶ کیلومتر از این محور با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آسفالت ریزی می‌شود و پس از ابلاغ اعتبارات امسال ۲۰ کیلومتر دیگر به پیمان آسفالت ریزی خواهد رفت.
آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار