رخشانی‌مهر: چگونگی پیشبرد طرح «آجر به آجر» یکی از مولفه‌های ارزیابی توانمندی مدیران استانی می‌شود

تهران (پانا) - به گفته رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور مرحله شناخت و تبیین طرح آجر به آجر گذرانده شد و باید روی خروجی‌ها و تحقق اهداف این طرح متمرکز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: چگونگی پیشبرد طرح «آجر به آجر» یکی از مولفه‌های ارزیابی توانمندی مدیران استانی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، جلسه هم اندیشی برای اجرا و پیشبرد طرح آجر به آجر با حضور مدیران کل هفت استان صنعتی شامل قم، البرز، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، قزوین و مرکزی برگزار شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه اگر امروز با جدیت کار را دنبال نکنیم طرح رها می‌شود، اظهار کرد که باید با جدیت اجرا و پیشبرد آجر به آجر را دنبال کنیم تا شرایط به گونه‌ای نباشد که این طرح تعاملی ناتمام بماند.

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه از مرحله شناخت و تبیین طرح عبور کردیم، گفت که در شرایط فعلی باید بر توسعه تعاملات و خروجی‌های ثمربخش متناسب با این طرح متمرکز شویم تا بتوانیم گفتمانی مشترک را در جامعه برای ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی شکل دهیم.

وی تصریح کرد که چگونگی پیشبرد طرح آجر به آجر یکی از مولفه‌های ارزیابی توانمندی مدیران کل استانی در نظر گرفته خواهد شد و این موضوع را ارزیابی می‌کنیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه باید مسیرهای ترویج این طرح در جامعه بازنگری و اصلاح شود، گفت که تعامل با رسانه و تبیین آجر به اجر از این طریق تاثیر بسزایی در شناخت جامعه نسبت به این طرح دارد.

در این جلسه مدیران کل استان‌های مدعو به تشریح و تبیین اقدامات انجام شده در حوزه اجرای طرح آجر به آجر پرداختند و نظرات و پیشنهادات خود را هم به بحث و بررسی گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار