پویش بین المللی و دانش آموزی پیام غدیر درمنطقه 14

تهران (پانا) - پویش بین المللی و دانش آموزی پیام غدیر به میزبانی موسسه فرهنگی پیام غدیر منطقه 14 شهر تهران به صورت مجازی در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۱۲۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پویش  بین المللی  و دانش آموزی پیام غدیر درمنطقه 14

مرتضی مسجدجامعی، مدیر دبیرستان غدیر در گفتگو با پانا گفت: پویش پیام غدیر با محوریت خطبه غدیریه امام رضا(ع) در چهار قالب: روزنامه دیواری،شعر و مقاله،نقاشی وطراحی و کلیپ دل گویه با امام زمان(عج) از منظر غدیر ویژه تمامی دانش آموزان سراسر جهان در همه مقاطع تحصیلی در حال برگزاری است.

مدیر دبیرستان پیام غدیر منطقه 14 افزود: شرکت کنندگان در این پویش می توانند از طریق ارسال آثار به صورت عکس یا کلیپ در فضای مجازی به شماره تلفن 09190802725 به همراه شناسنامه اثر خود شامل :نام و نام خانوادگی،نام شهر و کشور،پایه تحصیلی و آموزشگاه اقدام کنند.

مسول دبیرخانه پویش مجازی و دانش آموزی پیام غدیر در ادامه گفت: در اختتامیه مسابقات که همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) برگزار خواهد شد به 36 نفر برگزیده لوح تقدیر پویش به همراه کارت هدیه 110 هزار تومانی اهدا خواهد گردید.مسجد جامعی در پایان از همه عوامل برگزاری پویش به ویژه موسسه فرهنگی پیام غدیر و معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 به دلیل همکاری تشکر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار