برگزاری اولین جلسه کارگروه اداری تولید محتوا در کارشناسی گروههای آموزشی شهرستان امیدیه

امیدیه(پانا)- اولین جلسه کارگروه تخصصی تولید محتوا با حضور اعضای گروه در کارشناسی گروههای آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه کارگروه اداری تولید محتوا در کارشناسی گروههای آموزشی شهرستان امیدیه

علیرضا شمسی زاده کارشناسی تکنولوژی و گروههای آموزشی در گفت وگو با پانا اظهار کرد:با توجه به شرایط خاص در امر تعلیم و تربیت کار گروه آموزشی و تولید محتوا یکی از کارگروه های مهم و ضروری به شمار می‌آید و باید نسبت به تقویت و اجرای به موقع و دقیق آن تاکید کرد.

او افزود: در این جلسه گروه های آموزشی در رابطه با تولید محتوا و اهمیت آن با توجه به بیماری کرونا و استفاده از فضای مجازی و قرار گرفتن در برنامه های پروژه مهر امسال به بحث و تبادل نظر پرداختند .

او در ادامه بیان کرد: کار فیلمبرداری، تدریس و اجرای برنامه های تولید محتوا با هماهنگی شرکت پالایش گاز بیدبلند در مدرسه غیر دولتی شهدای گاز قابل اجرا می باشد.

گفتنی است در ادامه هر یک از اعضای کارگروه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و موارد ذیل مورد تصویب قرار گرفت:

راه اندازی و اجرای جشنواره تولید محتوا و فیلم آموزشی کوتاه به منظور فعال کردن همکاران در فضای مجازی

برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای عدم آگاهی و تسلط به برنامه های مجازی بعضی از همکاران

معرفی سرگروه های آموزشی و دبیران علاقمند در تولید محتوای آموزشی

تدوین و تعیین هر درس در مقاطع مختلف: مقطع ابتدایی( هر پایه ۳ درس برای هر کتاب ۱ درس انتخاب شود، مقطع متوسطه (هم سه درس) انتخاب و تدریس فیلمبرداری شود و در پایان ضمن تشکر از اعضای کارگروه تولید محتوا مقرر شد راهکارهای اجرایی و بهره گیری از این برنامه ها به استان و مدارس ارائه گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار