جذب ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی در بنیاد مسکن لرستان

خرم آباد (پانا)- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی سال گذشته با پیگیری های این نهاد جذب شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۲۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی در بنیاد مسکن لرستان

مسعود رضایی روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی در آستانه روز خبرنگار افزود: سال گذشته تخصیص اعتبارات عمرانی توسط بنیاد مسکن لرستان بسیار خوب بود و در حالی ۲ هزار میلیارد تومان جذب شده که کل اعتبارات عمرانی استان کمتر از ۵۵۰ میلیارد تومان بوده است.

وی عنوان کرد: وقوع سیل با وجود مصائب و مشکلات مختلف برای مردم و مسوولان اما فرصتی برای نوسازی و مقاوم سازی واحدهای روستایی لرستان شد و کار تعمیر یا بازاحداث ۳۵ هزار به خوبی صورت گرفت.

وی با اشاره به نوسازی ۱۳ هزار واحد مسکن روستایی سیل زده لرستان در سال گذشته تصریح کرد: به طور معمول هر ساله تمامی اعتبارات مقاوم سازی تخصیص ندارد اما به جز این تعداد واحد، اعتبار لازم برای مقاوم سازی هفت هزار و ۶۰۰ واحد روستایی جذب شده و ۹۰ درصد این تعداد به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب لرستان ادامه داد: سال ۹۸ موجب زحمات بسیاری برای مردم و مسوولان شد اما سال طلایی اعتبارات بود و تلاش های صورت گرفته اکنون در حال نتیجه نهایی است به نحوی که پیشرفت بازسازی مناطق سیلزده استان بیش از ۹۷ درصد می باشد.

رضایی خدمات رسانی به روستاها را از نعمات جمهوری اسلامی برشمرد و بیان کرد: با وجود محدودیت اعتباری اما توجه ویژه ای به توسعه روستاها و این نعمات در سایه نظام، خون شهدا و رشادت سربازان فداکار کشور در عرصه های مختلف حاصل شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی خدمات نظام را بازگو می کند

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان نیز گفت: رسالت و اولویت این رسانه انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است و در این میان بحث دولت یا اشخاص مطرح نیست.

محمد علیدوستی افزود: مردم باید به نظام امیدوار و از خدمات انجام شده آگاه شوند بنابراین خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه رسمی کشور تلاش می کند اقدامات تمامی دستگاهاه از جمله اداراتی همچون بنیاد مسکن را که ارتباط بیشتری با عموم مردم دارد به خوبی منعکس نماید.

وی تاکید کرد: در نظر گرفتن منافع استان سیاست اصلی ایرنا در انتشار اخبار است و همزمان با انشتار اخبار مطبوعاتی، تلاش می کند مسائل مهم مربوط به مردم و مسوولان را از طریق خروجی ویژه انعکاس دهد.

۱۷ مرداد سالروز به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست طالبان در افغانستان، روز خبرنگار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار