کرونا درآمد بیمارستان های لرستان را ۶۵ درصد کاهش داد

خرم آباد(پانا)- مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد کاهش اعمال جراحی و سایر موارد درمانی غیراورژانسی در کنار هزینه های درمان مبتلایان به کرونا موجب کاهش ۶۵ درصدی درآمد بیمارستان های استان شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۲۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کرونا درآمد بیمارستان های لرستان را ۶۵ درصد کاهش داد

ب‍ه گزارش ایرنا، علی فرهادی در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشکده بهداشت و تغذیه خرم آباد گفت: علاوه بر این ماهیانه سه تا چهار میلیارد تومان هزینه پیشگیری، کنترل و درمان بیماری کرونا در دانشگاه است.

وی ادامه داد: به اذعان وزارت بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی؛ دانشگاه استان در موج اول بیماری کرونا از مراکز برتر و موفق در پیشگیری و درمان این بیماری بود که متاسفانه با عادی سازی شرایط؛ کاهش فاصله فیزیکی و برگزاری مراسم اجتماعی توسط مردم، استان اکنون در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر اولویت اول دانشگاه علوم پزشکی لرستان بحث کرونا و سلامت شهروندان است بیان کرد: با وجود ویروس کرونا و مشکلات اعتباری پیش رو، مجوزهای پذیرش دستیار در رشته قلب و عروق، هیات ممیزی دانشگاه، چارت اعضای هیات علمی و احداث دانشکده بهداشت با اعتبار اولیه سه میلیارد تومان در فضای مناسب جدید کسب شده است.

فرهادی تصریح کرد: از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان انتظار می رود در تصمیمات دانشگاه سهیم بوده و در بحث پژوهش، کنترل و درمان بیماری کرونا حضور فعالی داشته باشند.

در این مراسم با قدردانی از محمد ایمانی نسب؛ مهناز مردانی به عنوان سرپرست جدید دانشکده بهداشت و تغذیه خرم آباد معرفی شد.

گفتنی است لرستان همچنان جزو استان های قرمز شیوع کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار