کسب 18 رتبه برتر کشوری دانش آموزی جشنواره ملی مجازی شهرستان نی ریز

نی ریز (پانا) - آیین قدردانی از مقام آوران جشنواره مجازی"هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی"، با حضور دانش آموزان دختر و پسر برگزیده نی ریزی در سالن مدیریت آموزش و پرورش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب 18 رتبه برتر کشوری دانش آموزی جشنواره ملی مجازی شهرستان نی ریز

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نی ریز در مراسم قدردانی از مقام‌آوران جشنواره مجازی"هر خانواده یک کانون باریگران زندگی، از کسب 1 رتبه اولی و 4 رتبه دومی و 13 رتبه سومی مدارس عفت، اتحاد سبزآباد، مهردانش، پانزده خرداد، آزرم و نورا، در رشته‌های مختلف در قالب کلیپ، نقاشی، دلنوشته، دکلمه، ورزش، بازی‌های خانوادگی و فیلم در جشنواره کشوری مجازی اپلیکیشن شاد خبر داد.

امیر ولی زاده با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر حائز رتبه‌های اول، دوم و سوم مدارس عفت، اتحاد سبزآباد، مهردانش، پانزده خرداد، آزرم و نورا، در رشته‌های مختلف در قالب کلیپ، نقاشی، دلنوشته، دکلمه، ورزش، بازی‌های خانوادگی و فیلم خوش درخشیدند.

وی با ابراز خرسندی از موفقیت‌های پی در پی دانش‌آموزان این مجموعه در سطح کشور و تبریک و تهنیت به فرهنگیان، اولیا و محصلان گفت: آموزش و پرورش همچون دو بال پرواز به سوی قله‌های رفیع سعادت و کمال است و امید است جوانان و نوجوانان در آینده ای نه چندان دور، همچون امروز و این بار در سطح کشور افتخار آفریده و موجبات تعالی بشریت را در جنبه های مختلف فراهم آورند.
وی افزود: با شروع قرنطینه و تعطیلی مدارس، جشنواره کشوری "هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" با هدف ترویج شیوه و سبک زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در ایام کرونا، در سراسر کشورآغازشد.
قاسم زارع؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی نی ریز با اشاره به تعطیلی مدارس ناشی از شیوع ویروس کرونا، لزوم تداوم مباحث آموزشی، توجه به ترویج و فرهنگ‌سازی گفت: از رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش، توانمندسازی همه جانبه دانش‌آموزان، اولیا و کارکنان در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی اظهار کرد: جشنواره مجازی "هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین تقویت نقش خانواده‌ها در دوره اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کنترل آسیب‌های اجتماعی برای اولین بار در کشور برگزار شد.
مهمترین هدف برگزاری این جشنواره را کمک به نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: مدیریت زمان در دوران قرنطینه، ارائه آموزش‌های غیرمستقیم، ایجاد روابط مطلوب تر و همچنین کمک به والدین در اجرای روش‌های صحیح فرزند پروری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی گفت: تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از برنامه‌های اولویت دار مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان است و در همین راستا برگزاری و اجرای اینگونه جشنواره ها به‌ صورت مجازی می تواند نقش مهمی ایفا کند.

در پایان توسط مسئولان لوح سپاس به همراه هدایایی به دانش‌آموزان حائز رتبه اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار