امیری: ضرورت هم‌افزایی دولت و مجلس برای رفع مشکلات کشور

تهران (پانا)‌ - معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت خوزستان قابلیت‌های بسیاری دارد و می‌تواند نقش تعیین کننده در توسعه کشور داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
امیری: ضرورت هم‌افزایی دولت و مجلس برای رفع مشکلات کشور

مجمع نمایندگان‌ استان خوزستان روز یکشنبه با حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهوری دیدار و گفت و گو کردند. نمایندگان استان خوزستان در این دیدار صمیمانه ضمن اعلام همکاری و همیاری نمایندگان این استان با دولت دوازدهم یادآور شدند: بنای نمایندگان مجلس یازدهم با توجه به شرایط کشور و تحمیل تحریم‌ها و همچنین بیماری کرونا حمایت دولت است.

مجمع نمایندگان استان خوزستان در این نشست ضمن طرح مسائل و مشکلات استان خوزستان خواستار استحضار رئیس‌جمهوری از مسائل و مطالب مطرح در این جلسه و رفع مشکلات توسط دولت شدند. حسینعلی امیری در این دیدار ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیرخم با بیان این که خوزستان قابلیت‌های بسیاری دارد و می‌تواند نقش تعیین کننده در توسعه کشور داشته باشد گفت: «بنده با توجه به این که ۹ سال خدمت پربرکت در استان خوزستان داشته‌ام با مشکلات این استان آشنا هستم.»

وی تاکید کرد: «حتما مشکلات و درخواست‌های شما را به رئیس‌جمهوری و وزرای ذی‌ربط انتقال خواهم داد.»

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری همچنین ضمن تشریح مسائل و مشکلات و محدودیت‌های منایع به ضرورت هم‌افزائی دولت و مجلس برای فائق آمدن بر مشکلات تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار