به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس و شورای دانش آموزی در سراسر کشور؛

بیانیه نماینده سمنانی نهمین دوره مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران

سمنان (پانا) - امیررضا کاشفی پور نماینده نهمین دوره مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران از استان سمنان و عضو هیئت رئیسه کمیسیون ورزش و سلامت، به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس و شورای دانش آموزی در سراسر کشور، بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نماینده سمنانی نهمین دوره مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران

متن بیانیه به این شرح است.

مجلس دانش آموزی، تجلی گاه امید به آینده و پیشرفت است. مجلس دانش آموزی، امروزه یکی از مهم ترین ارکان آموزش و پرورش به شمار می رود. جایی برای بیان دغدغه ها و مکانی برای ارائه پیشنهادها. اکنون که در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی قرار داریم، خداوند تبارک و تعالی را شاکرم که دو سال توفیق خدمت به دانش آموزان شریف استان سمنان در مجلس دانش آموزی کشور را بدست آوردم.

خواهران و برادران عزیزم، مجلس دانش آموزی، فرصتی برای ارتقاء جایگاه دانش آموزان و حرکت رو به جلو برای پیشرفت میهن اسلامی ما است.

امروز از پُر چالش ترین نیازهای دانش آموزان ما، امید به آینده درخشان، داشتن سلامت روان و برخورداری از تمامی حقوق خود است.

مشکلات فراوانی در راه خدمت وجود دارد و راهکار حل مشکلات، داشتن روحیه مطالبه گری و اراده قوی برای حرکت رو به جلو است.

نمایندگان استان سمنان که در دوره نهم مجلس دانش آموزی خوش درخشیدند، توانستند برای اولین بار، به عضویت هیئت رئیسه کمیسیون ورزش و سلامت، عضویت در کارگروه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و عضویت در هیئت تالیف سازمان پژوهش و برنامه ریزی کشور دست یابند که کمتر استانی به اندازه انگشتان دست به آن دست یافته است و این امر مهم نیز جز با همت و تلاش، میسر نشد.

ظرفیت ها و توانمندی های استان سمنان بسیار بالاست؛ از تمام دانش آموزان و به خصوص نمایندگان آینده این استان، استدعا دارم از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت دانش آموزان استفاده کرده و خالصانه در راه دانش آموزان قدم برداشته و در برابر فشارها و مشکلات صبوری کنند که خداوند اهل صبر را دوست دارد.

در آخر از تمامی پرسنل سازمان دانش آموزی استان سمنان و همه کسانی که ما را در راه خدمت یاری دادند، صمیمانه سپاسگزارم.

با آرزوی توفیق روزافزون برای تمام دانش آموزان استان سمنان و به ویژه نمایندگان آینده مجلس دانش آموزی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار