جانشین رئیس پلیس راهور ناجا منصوب شد

تهران (پانا) - جانشین فرمانده ناجا در آیین معارفه سردار حسینی به عنوان جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه ملاک عمل پلیس ،قانون و تکلیف مداری است، گفت اعمال قانون باید توام با ادب و اخلاق باشد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا منصوب شد

به گزارش سایت پلیس، سردار قاسم رضایی در آیین معارفه سردار سیدتیمور حسینی به عنوان جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با تبریک دهه ولایت اظهارکرد: بر روح و بلند ملکوتی امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم امنیت جمهوری اسلامی ایران و شهیدان نیروی انتظامی را گرامی می داریم و برای مقام معظم رهبری مدظله العالی آرزوی طول عمر توأم با سلامتی داریم.

وی با بیان اینکه ولایت مداری راهکار عاقبت به خیری و عبور از همه مشکلات و موانع است، به هجمه های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: باید با اطاعت پذیری از فرماندهی معزز کل قوا، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان چون گذشته ناکام و ناامید کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه منش ولایی و روحیه انقلابی رمز موفقیت ما در همه عرصه ها است، بیان کرد: تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها در ولایت پذیری و اعتقاد و التزام به ولایت است.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روحیه فداکاری و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: با توسل بر روحیه ایمان، ایثار و جهاد می توانیم حتی با وجود کمترین ابزار و امکانات در نیل به اهداف و آرمان هایمان موفق باشیم.

سردار رضایی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های نیروی انتظامی مطرح کرد: نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است؛ این مجموعه رسالت محور است و این رسالت را بر پایه فرهنگ اسلامی، دینی و با اعتقاد به خدمات دهی به مردم دنبال می کند.

وی با اشاره به اهمیت مأموریت های پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: مدیریت ترافیک و تسهیل ترددها از محوری ترین ماموریت ها و رسالت های این پلیس است و در این میان وظیفه تک تک نیروها این است که با روحیه انقلابی ، به دور از محافظه کاری و منفعت طلبی تلاش کنند.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه ملاک عمل پلیس قانون و تکلیف مداری است خطاب به نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطر نشان کرد: اعتقاد و تاکید دارم که اعمال قانون باید توأم با ادب و اخلاق باشد در فرهنگ سازمانی ما، ماموریت ها را بر محور تکریم مردم دنبال می کنیم.

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با ابلاغ سلام و خداقوت سردار حسین اشتری؛ فرمانده ناجا به آحاد فرماندهان و کارکنان راهنمایی و رانندگی ناجا، راهبردهای ابلاغی فرمانده ناجا را بیان کرد.

در این مراسم با حکم فرمانده نیروی انتظامی سردار "تیمور حسینی" به عنوان جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار