رتبه‌های شایسته تقدیر بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری اعلام شد

۸ نفر از مازندران برگزیده شدند

ساری (پانا) - رتبه‌های شایسته تقدیر بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری اعلام شد و 8 نفر از مازندران در این بخش برگزیده شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
رتبه‌های شایسته تقدیر بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری اعلام شد

در ابتدای سال تحصیلی 99-98 رئیس جمهور از دانش‌آموزان پرسید که آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش‌آموزان چکار باید کنند که این محیط شاداب تر، دلپذیرتر و برای دانش‌آموزان امن تر و دوست داشتنی‌تر شود؟

پس از اعلام نتایج رتبه‌های اول تا سوم رقابت‌های بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری هیات داوران جشنواره در بخش فرهنگیان رتبه‌های شایسته تقدیر این جشنواره را نیز اعلام کرد و 664 نفر به عنوان برگزیده استان‌ها معرفی شدند که در حقیقت رتبه‌های برگزیده استانی این جشنواره هستند.

اسامی برگزیدگان مازندران به این شرح است:

مرضیه نبی‌زاده بهنمیری شایسته تقدیر استانی در رشته ادبی، گرایش داستان

معصومه صباغی لالیمی شایسته تقدیر استانی در رشته رسانه و فضای مجازی، گرایش وبلاگ

قاسم نقی‌زاده بائی شایسته تقدیر استانی در رشته رسانه و فضای مجازی، گرایش وبلاگ

حامد طالبیان شایسته تقدیر در رشته هنرهای نمایشی گرایش نمایشنامه نویسی

رها سلیمانی شایسته تقدیر استانی در رشته فیلم کوتاه گرایش داستانی

مریم یعقوبی شایسته تقدیر استانی در رشته فیلم کوتاه گرایش پویانمایی

تقی حسین‌زاده شایسته تقدیر در رشته هنرهای تجسمی گرایش عکاسی.

در بیستمین دوره از رقابت‌های فراخوان ملی پرسش مهر که با حضور 2 میلیون و 598 هزار و 40 میلیون نفر- رشته شرکت‌کننده در سطح کشور برگزار شد دانش‌آموزان و معلمان در ۲۰ رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه کردند.

حدود ۵ هزار اثر منتخب دانش‌آموزی از استان‌ها به دبیرخانه کشوری ارسال شد. در پایان این مسابقات ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان و معلمان به‌عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شدند که دو دانش‌آموز از مازندران رتبه‌های اول و سوم در رشته سخنوری و دو فرهنگی ربته سوم در رشته ادبی و رتبه دوم رشته هنرهای تجسمی را کسب کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار