هویت ایرانی اسلامی از دوره پیش دبستان باید نهادینه‌سازی شود

ارومیه (پانا) - معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه هویت ایرانی اسلامی از دوره پیش دبستان باید نهادینه‌سازی شود؛ گفت: توانمند سازی مربیان پیش دبستانی با برگزاری کارگاه و دوره های آموزشی لازم با رویکرد هویت کودکان ایران اسلامی در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هویت ایرانی اسلامی از دوره پیش دبستان باید نهادینه‌سازی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، جلسه شورای استانی هماهنگی و نظارت بر دوره پیش دبستانی با حضور معاون محترم آموزش ابتدایی استان و اعضاء شورا در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

«میرصادق جامعی» معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در این جلسه بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه کمی و کیفی دوره پیش دبستانی تأکید کرد.

جامعی بر هماهنگی و نظارت بر امورات این دوره علی الخصوص نحوه واگذاری فضاهای مازاد مدارس دولتی به مؤسسان، تاکید و افزود: توانمند سازی مربیان پیش دبستانی با برگزاری کارگاه و دوره های آموزشی لازم با رویکرد هویت کودکان ایران اسلامی در دستور کار قرار دارد.

در این جلسه به راهکارهای لازم جهت سر و سامان دادن به مسائل و مشکلات دوره پیش دبستانی اشاره و با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات مربوطه دولتی ، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار