پروتکل‌های بهداشتی در پایگاههای سنجش نوآموزان شهرری اجرا می‌شود

شهرری (پانا) - کارشناس مسئول واحد سلامت جوانان و مدارس شبکه بهداشت شهرستان ری گفت: به‌منظور تأمین سلامت کودکان، پروتکل‌های بهداشتی به‌دقت در پایگاه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۲۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
پروتکل‌های بهداشتی در پایگاههای سنجش نوآموزان شهرری اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، معصومه ادریسی گفت: به‌منظور حفظ سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان، شبکه بهداشت شهرستان ری نظارت دقیقی بر نحوه اجرای پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در پایگاه‌های سنجش دارد.

او بابیان اینکه همه تلاش ما این است تا در بازدیدها، نواقص احتمالی کشف و مرتفع شود. تاکید کرد: پایگاه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، امسال در شرایط خاصی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

این کارشناس اظهار کرد : اجرای دقیق پروتکل‌های مبارزه با کرونا از سوی شبکه‌های بهداشت و آموزش و پروش در این پایگاه‌ها موردتوجه است و به همین دلیل کارشناسان شبکه بهداشت نظارت مستمری بر این مراکز دارند.

ادریسی از خانواده‌ها خواست هماهنگی لازم با مدارس و مراکز سلامت جامعه را داشته باشند تا از ازدحام جلوگیری شود.

کارشناس شبکه بهداشت در پایان ، همکاری همه‌جانبه و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی را در زمان مراجعه به پایگاه‌ها ، بسیار مهم خواند و از خانواده‌ها خواست تا این نکات را به کودکان خود نیز بیاموزند.

۱۳۰ هزار دانش‌آموز در ۴۰۰ آموزشگاه شهرستان ری زیر نظر ۶ هزار فرهنگی در سال تحصیلی ۹۷ و ۹۸ تحصیل کردند.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار