رتبه‌های شایسته تقدیر بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری اعلام شد

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان و معلمان سراسر کشور به‌عنوان رتبه‌های برگزیده رقابت‌های بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر رییس جمهوری انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رتبه‌های شایسته تقدیر بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، در ابتدای سال تحصیلی 99-98 رئیس جمهوری سوالی را از دانش‌آموزان پرسیدند؛ آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش‌آموزان چکار باید کنند که این محیط شاداب تر، دلپذیرتر و برای دانش‌آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟

علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: «پس از اعلام نتایج رتبه‌های اول تا سوم رقابت‌های بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری هیات داوران جشنواره در بخش فرهنگیان رتبه‌های شایسته تقدیر این جشنواره را نیز اعلام کرد.»

رمضانی گفت: «در این دوره از فراخوان پرسش مهر با هدف تسهیل شرایط حضور فرهنگیان در این جشنواره ضمن اینکه شرایط حضور برای معلمان مدارس غیر دولتی نیز فراهم شد ارسال آثار معلمان به جشنواره نیز مستقیم از سطح مدرسه به دبیرخانه انجام شد. این شرایط اگرچه برای دوستان ما در دبیرخانه شرایط سختی را فراهم کرد اما از آن سوی ضمن کاستن از حجم کار استان‌ها و مناطق باعث شد معلمان با انگیزه بیشتری آثار را به دبیرخانه ارسال کنند و همچنین بسیاری از معلمانی که سال‌ها در این فراخوان حضور نداشتند، امسال به این فراخوان پاسخ دادند.»

مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: از آنجایی که این موضوع باعث شد رتبه‌های سطح استان فرهنگیان حذف شود دبیرخانه جشنواره از همان ابتدای فرآیند برآن بود که به غیر از رتبه‌های اول تا سوم آثار فاخر دیگری که به دبیرخانه ارسال شده بود را نیز مورد تشویق قرار دهد.»

وی افزود: «به این ترتیب 664 نفر از همکاران برگزیده استان‌ها در این فراخوان به عنوان شایسته تقدیر تجلیل خواهند شد که در حقیقت رتبه‌های برگزیده استانی این جشنواره هستند. این افراد نیز از سوی وزارت آموزش و پرورش لوح افتخار «شایسته تقدیر کشوری» دریافت خواهند کرد و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.»

در بیستمین دوره از رقابت‌های فراخوان ملی پرسش مهر که با حضور بیش از 2.598.040 میلیون نفر- رشته شرکت‌کننده در سطح کشور برگزار شد دانش‌آموزان و معلمان در ۲۰ رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه کردند.

حدود ۵ هزار اثر منتخب دانش‌آموزی از استان‌ها به دبیرخانه کشوری ارسال شد. در پایان این مسابقات ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان و معلمان به‌عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب و در مرحله کشوری به دلیل شرایط خاص کشور در قالب یک کنگره ملی مجازی از آن‌ها تجلیل می‌شود.

همچنین ۴۵۰ معلم هنرمند که در این رقابت‌ها شایسته تقدیر شناخته شده‌اند، از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها تجلیل خواهند شد.

برای مشاهده اسامی نفرات برتر اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار