چهارمین برنامه گفت‌وگوی هفته با حضور «محمد اسلامی» در شبکه شاد برگزار می‌شود

در این برنامه‌ها مهمانان به مسائل و مشکلات مشترک بین دو دستگاه که از سوی اعضای شورای معاونان، نمایندگان مدیران کل و مدیران نواحی و مناطق آموزش‌وپرورش مطرح ‌می‌شود پاسخ می‌دهند

تهران (پانا) - در راستای سلسله برنامه‌های گفت‌وگو بر محور تحول، چهارمین برنامه گفت‌وگوی هفته با حضور وزیر راه و شهرسازی به‌عنوان مهمان ویژه، امروز 12 مردادماه در بستر شبکه شاد به‌صورت زنده برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۲۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین برنامه گفت‌وگوی هفته با حضور «محمد اسلامی» در شبکه شاد برگزار می‌شود

برنامه «گفت‌وگوی هفته» در راستای برگزاری سلسله برنامه‌های گفت‌وگو بر محور تحول، باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌ها به‌صورت منظم و هفتگی و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

در این برنامه هفتگی، به‌تناسب موضوع‌های جاری آموزش‌وپرورش، مهمان ویژه یکی از شخصیت‌های عالی‌رتبه کشوری است. در همین راستا چهارمین برنامه گفت‌وگوی هفته امروز یکشنبه 12 مردادماه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

این نشست مجازی با مدیریت وزیر آموزش‌وپرورش و با حضور شورای معاونان در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار و علاوه بر 31 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان‌ها، روسای 760 منطقه آموزش‌وپرورش سراسر کشور به‌طور مستقیم شاهد این برنامه در بستر شبکه شاد خواهند بود.

در اولین برنامه گفت‌وگوی هفته محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، در دومین برنامه رضا اردکانیان وزیر نیرو و در سومین برنامه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور حضور داشتند.

در این برنامه‌ها مهمانان ضمن ایراد سخنرانی، به مسائل و مشکلات مشترک بین دو دستگاه که از سوی اعضای شورای معاونان، نمایندگان مدیران کل و مدیران نواحی و مناطق آموزش‌وپرورش مطرح ‌شد، پاسخ گفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار