معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

همچون گذشته در سنگر معاونت پرورشی و فرهنگی سیاسی کاری نخواهیم داشت

بوشهر(پانا)_ اولین نشست تخصصی معاون و روسای ادارات داخلی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر و کارشناسان حوزه معاونت پرورشی شهرستان بوشهر در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۱۲۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
همچون گذشته در سنگر معاونت پرورشی و فرهنگی سیاسی کاری نخواهیم داشت

به گزارش پانا ، علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در این جلسه مشترک اعلام کرد : آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با ظرفیت گسترده نیروی انسانی و بیشترین جمعیت دانش آموزی می تواند در همه عرصه های پرورشی فرهنگی و مشاوره ای پیشتاز باشد .

موحدی افزود : با همفکری و همدلی ، فصل نوینی از فعالیت های پرورشی و فرهنگی آغاز خواهیم کرد که به فضل الهی از آموزش و پرورش شهرستان بوشهر این حرکت شروع خواهد شد .

موحدی اظهار کرد : ما قطعا بصورت تخصصی و فنی در حوزه پرورشی عمل خواهیم نمود و اعتقاد راسخ دارم سیاسی کاری در عرصه تعلیم و تربیت بویژه در فعالیت های پرورشی و تربیتی و در سنگر معاونت پرورشی نخواهیم داشت .

فرامرز سلیمی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ضمن استقبال از ابتکار معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در برگزاری نشست اظهار کرد : همه توان خود را به کار خواهیم گرفت تا در حوزه پرورشی و فرهنگی یکی از شهرستان های موفق و پیشرو باشیم .

در ادامه خلیل شیخیانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و روسای ادارات حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی استان و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار