مهلت تقاضای وام کرونا برای واحدهای لرستان تمدید شد

خرم‌آباد(پانا)- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مهلت ثبت نام و درخواست واحدهای اقتصادی آسیب دیده کرونا در استان تا ۱۵ مرداد تمدید شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت تقاضای وام کرونا برای واحدهای لرستان تمدید شد

علی آشتاب روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و نظارت ستاد استانی به منظور هماهنگی ارائه تسهیلات حمایتی رسته‌های شغلی آسیب دیده از کرونا افزود: با پیگیری های به عمل آمده از سوی وزارت متبوع مهلت ثبت نام واحدهای آسیب دیده از کرونا که پیامک دریافت نموده اند تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری تمدید شده و این بنگاهها با مراجعه به سامانه کارا می‌توانند از این تسهیلات بهره گیرند.

وی عنوان کرد: کسب و کارهای آسیب دیده دستگاه‌های اجرایی و بانکهای عامل باید برای جذب حداکثری سهم لرستان از تسهیلات حمایتی کرونا، همکاری و تلاش کنند بنابراین باید موانع پیش روی صاحبان مشاغل در دریافت تسهیلات بروکراسی پیچیده اداری در دستگاههای اجرایی و بانک های عامل را برای این واحدهای خسارت دیده تسهیل کرد.

آشتاب بیان کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانکهای استان تاکنون مبلغ ۱۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در قالب یک هزار و ۵۵۳ پرونده با اشتغال یک هزار و ۹۲۷ نفر وام جبران بخشی از خسارات های کرونا پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار