مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

دیدار مردمی مدیر کل کمیته امداد استان زنجان روزهای پنج شنبه هر هفته

زنجان (پانا) - به منظور رسیدگی بیشتر و بهتر به مشکلات و خواسته های نیازمندان، ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان پنج شنبه هر هفته در اداره کل این نهاد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۲۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مردمی مدیر کل کمیته امداد استان زنجان روزهای پنج شنبه هر هفته

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اهمیت دیدار چهره به چهره مسئولان با محرومان و اقشار آسیب پذیر جامعه گفت : بسیاری از دردمندان و نیازمندان به دلیل حفظ آبرو و عزت نفس دردشان را فریاد نمی زنند و در ملاقات حضوری بیان می کنند و انتظار دارند که به نحوی از مشکلاتشان گره گشایی شود که اقدامات لازم برای پیگیری این درخواست ها انجام می شود.

وی با قدردانی از حمایت های مادی و معنوی نیکوکاران از محرومان و ایتام گفت : بیشترین مشکلاتی که نیازمندان با آن ها درگیر هستند مشکلات مسکن ،اجاره بها مشکلات بیماری و معیشتی است که امیدواریم با همدلی بیش از گذشته خیران بتوانیم آلام محرومان را به پایین ترین حد ممکن کاهش دهیم .

در این دیدار تعدادی از عزیزان با حضور در دفتر مدیر کل استان مشکلات و در خواست های خود را بصورت مستقیم وچهره به چهره با وی در میان گذاشتند که اقدامات لازم برای پیگیری این درخواست ها انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار