«خانه خلوت» با بازی زنده یاد عزت الله انتظامی در شبکه چهار

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «خانه خلوت» با بازی زنده یاد عزت الله انتظامی این هفته در کنار فیلم هایی چون پادشاه ، «گروگان گیری در پلهام 123» ، «میزری» و .... مهمان شبکه چهار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۲۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
«خانه خلوت» با بازی زنده یاد عزت الله انتظامی در شبکه چهار

در ادامه اطلاعات کامل از فیلم های برنامه «فیلمخانه» ، به ترتیب پخش آمده است:

*فیلم سینمایی «پادشاه»( The King) محصول سال 2019 آمریکا و استرالیا است که جمعه ساعت 20:30 پخش شد و شنبه 11 مرداد ساعت 10:30 بازپخش می شود.

در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است: هال ، شاهزاده سرسخت و وارث تاج و تخت انگلیس که با عملکرد پدر مستبدش پادشاه انگلستان کاملا مخالف است قصر را ترک کرده و با دوستان جنگجویش در گمنامی زندگی می کند در حالی که بسیاری او را دیوانه و یاغی می پندارند . بعد از مرگ پدر: برادر هال به ناچار پادشاه انگلستان شده و هنری پنجم نام می گیرد . او با تشویق و توطئه های اطرافیان به فرانسه حمله می کند اما بعد از پیروزی متوجه می شود تمام اختلافات و جنگ طلبی های فرانسه، توطئه اطرافیان خودش بوده تا او را به سمت حمله به فراسنه سوق دهند.

تیموتی شالامی، جوئل اجرتون، شان هریس،لی‌لی-رز دپ، رابرت پتینسون و بن مندلسون در این فیلم مقابل دوربین آدام آرکاپاو بازی کردند.

*سینمایی «گروگان گیری در پلهام 123» به کارگردانی جوزف سارنت محصول 1974 آمریکا است.

خلاصه فیلم: در نیویورک، گروهی چهار نفره از سارقان مسلح یک قطار زیرزمینی را دزدیده و مسافران را گروگان می گیرند و در ازای جان آن ها مطالباتی دارند. در نهایت گروگانها نجات پیدا میکنند...

والتر ماتیو- رابرت شاو و مارتین بالسام در این فیلم بازی کرده اند.

*سینمایی «میزری» به کارگردانی راب راینر محصول در ژانر وحشت محصول 1990 آمریکا است.

خلاصه فیلم: پل نویسنده رمان "میزری" در راه سفر در اثر تصادف زخمی می شود و خانمی او را نجات داده و به خانه خودش می آورد تا از او پرستاری کند. این زن از علاقمندان این نویسنده است اما دچار مشکل روحی روانی است و از پل می خواهد که داستان رمانش را تغییر دهد و همانطور که او می خواهد داستان را بنویسد. پل تلاش می کند به هر نحوی شده از خانه و از دست این زن فرار کند.

جیمز کان و کتی بیتس در این فیلم بازی کرده اند.

*سینمایی «سرزمین مورعود» با بازی مت دیمون و جان کراسینسکی محصول 2012 آمریکا به کارگردانی گاس ون سنت است.

داستان درباره مردی است که در کار تجارت و بازاریابی مهارت دارد و برای پروژه جدید خود در یک روستایی نزدیک شهر ساکن می شود او برای یک شرکت گاز کار می کند که آزمایشاتی را برای آنها انجام می دهد که باعث یکسری تغییرات در زندگی مردم می شود. او قصد دارد زمین های مردم روستایی را به نفع شرکت بزرگ و چند ملیتی خریداری کند اما بالاخره مردم روستا مقاومت کرده و این کمپانی را شکست می دهند. خود او نیز بعد از مدتی در مقابل منفعت طلبی شرکت های نفتی می ایستد و همراه مردم می شود و زد و بند های پشت پرده این شرکت های سرمایه داری را افشا می کند.

*سینمایی «زندگی پی» به کارگردانی آنگ لی در ژانر حادثه ای محصول 2012 است.این فیلم 15 مرداد ماه پخش می شود.

خلاصه فیلم: پسری 16 ساله به نام پی در یک سانحه غرق شدن کشتی نجات پیدا می کند. او در یک قایق تنها در اقیانوس سرگردان است که متوجه می شود یک ببر بنگال نیز در قایق حضور دارد. حالا او علاوه بر رودررویی با اقیانوس و سرگردانی باید با این ببر نیز مقابله کند...

سورج شارما و عرفان خان در این فیلم بازی کرده اند.

*سینمایی «رقصنده با گرگ ها» به کارگردانی کوین کاستنر محصول 1990 آمریکا است.این فیلم 16 مرداد ماه روی آنتن می رود.

خلاصه فیلم: جان دنبار ، افسر قهرمانی است که موجب پیروزی شمالی ها شده و به انتخاب خود به منطقه ای منتقل می شود که فاقد همه چیز است غیر از سرخ پوستان منطقه . او در آنجا کم کم با سرخپوست ها و راه و روش زندگی اشان آشنا شده و به سمت آنها جذب می شود..

کوین کاستنر و ماری مک دانل در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

*فیلم ایرانی «خانه خلوت» به کارگردانی مهدی صباغ زاده جمعه 17 مردادماه در فیلم خانه پخش می شود.

این فیلم به نویسندگی حسن قلی زاده و اصغر عبداللهی، با بازی بازیگرانی همچون عزت‌الله انتظامی، نیکو خردمند، فاطمه گودرزی، جهانگیر فروهر و رضا رویگری در ۱۳۷۰ ساخته شده‌است.

این فیلم در دهمین دوره جشنواره فیلم فجر در چندین رشته نامزد دریافت جایزه شده بوده و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و لوح تقدیر بهترین بازیگر نقش اول و دوم مرد را از آن خود ساخته‌است. همچنین این فیلم جایزه بهترین فیلمبرداری را از جشنواره فیلم حراره دریافت داشته‌است.

خلاصه فیلم: امیرجلال الدین مردی میانسال است که در گذشته پاورقی نویس مطبوعات بوده، او در حال حاضر هر چه می نویسد از طرف مطبوعات رد می شود. چون آنها اعتقاد دارند داستان های او دیگر جذاب نیست. امیر جلال برای زندگی به این کار نیاز دارد اما هر چه می زند به در بسته می خورد. او به همراه همسر و خواهر زاده همسرش در خانه بزرگ پدری امیر جلال زندگی می کنند و تنها از پس انداز خود استفاده می کنند که آن هم کم کم رو به اتمام است.

«فیلمخانه» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما که هر روز ساعت 10:30 روی آنتن می‌رود، یک اثر از برترین آثار برگزیده سینمای ایران و جهان که تاریخ سینما را ساخته اند ازنگاه منتقدان و اهالی سینما، پخش می کند و بعد از نمایش فیلم، توسط کارشناس تحلیل می شود.این فیلم ها روز بعد ساعت 2 بامداد بازپخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار