رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر:

از 137 انجمن اولیا و مربیان نمونه مدارس استان تجلیل می شود

بوشهر(پانا)_ رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت از 137 انجمن نمونه اولیا و مربیان مدارس استان در سه سطح شهرستان/منطقه، استانی و کشوری تجلیل می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۱۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
از 137  انجمن اولیا و مربیان نمونه مدارس استان تجلیل می شود

به گزارش اداره اطلاع‌ رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، بهرام مغدانی با بیان اینکه دو هزار و 84 انجمن اولیا و مربیان در سال تحصیلی 1399-1398 در مدارس استان فعالیت می کرده‌اند، اظهار کرد: در پایان هر سال تحصیلی، بر اساس شاخص‌های وزارتی، عملکرد انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: ارزیابی انجمن های اولیا و مربیان مدارس با رویکرد کارآیی و اثربخشی داوطلبانه آنها در انجام فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس صورت می گیرد.

مغدانی با اشاره به اینکه بر اساس این شاخص‌ها، انجمن‌هایی که حداقل 270 امتیاز از 300 امتیاز ممکن را کسب کنند، حائز شرایط تجلیل هستند، افزود: از 5 درصد انجمن‌ها در سطح شهرستان/منطقه، 3 درصد در سطح استان و 2 درصد در سطح کشوری قدردانی می شوند.
مغدانی ادامه داد: 84 انجمن اولیا و مربیان با عضویت 756 نفر، 52انجمن اولیا و مربیان با عضویت ۴۶۸ نفر و ۳۷ انجمن اولیا و مربیان با عضویت ۳۱۳ نفر به ترتیب در 3 سطح شهرستان/منطقه‌،استانی و کشوری امتیازات لازم را کسب کرده اند.
رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر مشارکت اولیا را در اداره مدرسه مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: انجمن‌های اولیا و مربیان نماد عینی این مشارکت هستند تا با همکاری مدرسه و خانواده‌ها، خدمات شایسته‌ای به دانش‌آموزان ارائه شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در سال تحصیلی آینده با برنامه ریزی منسجم، اقدامات موثرتری در انجمن های اولیا و مربیان مدارس استان انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار