رئیس امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

شرایط و ضوابط نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان اعلام شد

سنندج(پانا)- رئیس امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان، شرایط و نحوه ثبت نام فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال اضطراری برون استانی برای سال تحصیلی1399-1400را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شرایط و ضوابط نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، افشار آزادی رئیس امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: متقاضیان از 7 لغایت 15 مرداد ماه 99 می توانند در سامانه انتقالات به نشانی اینترنتی http://profile.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و مدارک و مستندات لازم را به امور اداری شهرستان و منطقه مبدا خود تحویل دهند.

آزادی خاطرنشان کرد: فرایند نقل و انتقال اضطراری طبق روال سال گذشته با موافقت اداره آموزش و پرورش منطقه مبدا، اداره کل آموزش و پرورش استان مبدا، اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد و تایید نهایی ستاد وزارت متبوع از طریق زیر سامانه نقل و انتقال در سامانه جامع انسانی به آدرس hrm.medu.ir صرفا به صورت موقت انجام می گیرد.

وی شرط انتقال موقت را دارا بودن حداقل 2 سال سابقه خدمت رسمی تمام وقت در مناطق آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریورماه 99 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی و آزمایشی و پیمانی دانست.

رئیس امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: موافقت با تقاضای فرهنگیان صرفا با رعایت جداول نیاز و عدم نیاز امکان پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار