مراسم‌ مختلف مذهبی در شهرری طبق تصمیم ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود

شهرری (پانا) - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مراسم‌ مختلف مذهبی در این شهرستان براساس تصمیم‌های ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم‌ مختلف  مذهبی  در شهرری طبق تصمیم ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در جلسه هیات نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی شهرستان ری با تاکید بر تشدید نظارت ها اظهار داشت: مراسم مسلمیه که از آئین های قدیمی و سنتی ری به شمار می رود در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و در چارچوب معین برگزار شد.

او افزود: در پیک اول شیوع بیماری کرونا با تلاش مجموعه دستگاه ها و همراهی مردم شهرستان ری زنجیره انتقال بیماری کرونا مدیریت شد اما امروز بدلیل بی توجهی برخی شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت شهرستان مطلوب نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه مسئولین، اصناف، اتحادیه ها و مردم همچون گذشته باید پای کار بیایند و ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک را به عنوان اولین راهکار پیشگیری از بیماری کرونا مدنظر قرار دهند.
توکلی گفت: اجرای پروتکل های بهداشتی نیازمند پیگیری و دلسوزی است و با توجه به اینکه شهرستان ری در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته و خطر شیوع بیماری کرونا سلامت مردم را تهدید می کند، میزان گشت های نظارتی افزایش و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در این شهرستان ری تشدید می‌شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری یاد آور شد: همه باید تلاش کنیم تا شرایط شهرستان به وضعیت عادی بازگردد و در این راستا در گشت های نظارتی با اصنافی که به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه نمی کنند و سلامت عمومی را بخطر می اندازند بصورت قاطع برخورد خواهد شد.

شهرستان ری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان با وجود حرمین حضرت عبدالعظیم(ع) و امام خمینی (ره) یکی از شهرهای مذهبی کشور محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار