همزمان با دهه امامت و ولایت؛

آغاز مجدد رزمایش مواسات و همدلی خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -سخنگوی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خراسان شمالی گفت مرحله دوم این رزمایش همزمان با دهه امامت و ولایت در روز عید قربان آغاز می شود که طبق برنامه قرار است بسته های معیشتی بین ۵۳ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شود.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مجدد رزمایش مواسات و همدلی خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری دفتر نماینده ولی فقیه ، حجت الاسلام «نعمت الله آزموده» با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که از فردا و همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز می شود، اظهار کرد: در این مرحله بسته های معیشتی شامل برنج، گوشت مرغ و روغن بین نیازمندان توزیع می شود.
سخنگوی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خراسان شمالی با بیان اینکه این بسته ها بین 53 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع می شود، ارزش ریالی هر بسته معیشتی را دو میلیون و 500 هزار ریال اعلام کرد.
وی با بیان اینکه توزیع بسته های غذایی از فردا و همزمان با عید قربان انجام می شود و تا عید غدیر ادامه دارد، افزود: بسته های معیشتی در مناطق روستایی در منزل تحویل داده می شود و در مناطق شهری در قالب بُن خرید کالا در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.
حجت الاسلام آزموده به اجرای طرح نذر مشارکتی در عید قربان هم اشاره کرد و گفت: در این طرح بنا داریم کمک های مردمی چه در قالب کمک های مالی و چه در قالب گوشت قربانی و گوسفند نذری را جمع آوری کرده و بین خانواده های نیازمند توزیع کنیم.
سخنگوی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خراسان شمالی با اشاره به همکاری مراکز نیکوکاری و ذکر این مطلب که این مراکز در روز عید قربان آماده دریافت کمک های مردمی هستند، اظهارکرد: با توجه به اینکه برخی از مردم گوشت های قربانی و یا گوسفند نذری را صبح روز عید در اختیار مراکز نیکوکاری قرار می دهند، در حال حاضر نمی توان آمار دقیقی از کمک های مردمی ارائه داد.
وی در پایان شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۶۷۴۵ بانک ملی به نام قرارگاه مواسات را اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار