پیام رئیس مجلس دانش آموزی کشور به انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی خراسان رضوی

مشهد(پانا)-رئیس دوره نهم مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت انتخابات مجلس دانش آموزی خراسان رضوی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس مجلس دانش آموزی کشور به انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی خراسان رضوی

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، سید عماد هاشمی به مناسبت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مجلس دانش آموزی تبلور روحیه دغدغه مند و مطالبه گر دانش آموزان کشورمان و یکی از مراتب تجلی مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران است که به لطف خداوند متعال و زحمات ارزشمند دست اندر کاران آن در آستان برگزاری دهمین دوره انتخابات این مجلس هستیم.
حضور مبارک برادران و خواهران گرانقدرم در راستای نقد سیستم آموزشی و پرورشی کشور، ارائه راهکار برای مشکلات مربوطه و رساندن صدای سایر دانش آموزان به مسئولین که همواره مودبانه، خیرخواهانه و به دور از هرگونه منفعت خواهی شخصی بوده، از طریق جلسات و رسانه ها، نقش بسیار راهبردی در تعالی هرچه بیشتر نظام تعلیم و تربیت و در نتیجه آینده ای هرچه روشن تر، دارد.
اینجانب برای همه شما عزیزان آروزی موفقیت، بهروزی و دست یافتن به توفیق خدمت به هموطنانمان را دارم و همچنین کمال تشکر خود را خاضعانه تقدیم همه زحمت کشان این عرصه، سازمان های دانش آموزی محترم، کارشناسان و مربیان ارجمند می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار