کشف بیش از یک تُن مواد مخدر در مرز میرجاوه

تهران (پانا) - فرمانده مرزبانی ناجا از کشف یک تن و ۱۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز میرجاوه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از یک تُن مواد مخدر در مرز میرجاوه

به گزارش سایت پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال محموله از مرز میرجاوه به داخل آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران، با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداختند و با اجرای طرح مهار و کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مأموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و با برجا گذاشتن محموله مواد مخدر از محل گریختند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران موفق شدند در این عملیات، یک تن و ۱۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۷۹۶ کیلوگرم تریاک، ۱۷۳ کیلوگرم شیشه، ۱۳۱ کیلوگرم حشیش و ۵ کیلوگرم مرفین را کشف کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار