عرفه روز شناخت معبود

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: عرفه روزنیایش و شناخت معبود ،روز سر سپردگی به خداوند یکتا ورهانیدن روح از امیال دنیوی است.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
عرفه روز شناخت معبود

محمد علی واقعی ظهر امروز باصدور پیامی فرا رسیدن روز عرفه را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر روز عرفه روزنیایش و شناخت معبود ،روز سر سپردگی به خداوند یکتا ورهانیدن روح از امیال دنیوی فرارسید، تا ما انسانها با نصب العین قراردادن همیت وسنت های پیامبران الهی و ائمه بزرگوار همواره به خداوند یکتا بیش از پیش نزیک شده و با قرار گرفتن در مسیر تقوا و عبودیت، توشه آخرت را با انبوهی از نیات خالصانه و کار نیک انباشته نمائیم تا شاید شفاعت معبود بزرگ شامل حال خود گردانیم.

روز عرفه از اعیاد عظیم؛ و روزی است که حق تعالی درهای مغفرت و رحمتش را بر بندگان خود می گشاید و بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فرا خوانده و سفره های وجود و احسان خود را گسترانیده و شیطان در آن روز خوار و حقیر تر و در خشمناک ترین اوقات خواهد بود.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مردم خراسان جنوبی به ویژه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان بصیر این خطه، وتبریک این ایام سراسر معنوی، فرا رسیدن نهم ذیحجه، روزعرفه را به همکاران خدوم و پرتلاش و دانش آموزان عزیز بهارستان علم و ادب تبریک و شادباش عرض می نمایم.

امید که در سایه فرامین الهی و سنتهای حسنه اولیاء خدا در همه حال تقوای الهی را پیشه خود سازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار