شرکت3 هزار و327 دانش آموز پایه هفتمی درآزمون استعدادهای درخشان خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد 3 هزار و 327 دانش آموز دختر و پسر پایه هفتمی در آزمون وروری مدارس استعدادهای درخشان شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت3 هزار و327 دانش آموز پایه هفتمی درآزمون استعدادهای درخشان خراسان جنوبی

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، محمد علی واقعی صبح امروز در بازدید از حوزه های آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان بیرجند اظهار کرد: از مجموع دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون، یک هزار و 575 دانش آموز دختر و یک هزار و 752 دانش آموز نیز پسر هستند.

او، با اشاره به پذیرش 364 دانش آموز دختر و پسر در 20 مدرسه استعداد های درخشان استان، تصریح کرد: آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم نیز ساعت 9 صبح فردا جمعه دهم مرداد ماه با شرکت یک هزار و 603 دانش آموز برگزار می شود که از این تعداد 678 نفر پسر و 925 نفر نیز دختر هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که از مجموع شرکت کنندگان در آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم 201 دانش آموز دختر و پسر مجوز ادامه تحصیل در مدارس استعداد های درخشان استان را کسب می کنند.

شایان ذکر است آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان استان، در پایه هفتم در 21 حوزه و تکمیل ظرفیت پایه دهم در 14حوزه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار