محمد سالاری رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی شد

تهران (پانا) - جلسه شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی عصر روز چهارشنبه هشتم مرداد ماه سال ۹۹ با حضور دبیرکل، اعضای شورا و هیات بازرسی در محل دفتر مرکزی حزب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
محمد سالاری رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی شد

در ابتدای این جلسه، علی‌اصغر احمدی، دبیرکل حزب به تشریح وضعیت عمومی و فضای سیاسی و اقتصادی کشور پرداخت. در ادامه، گزارش فعالیت کمیته‌ها و شاخه‌های حزب توسط رئیس هیات اجرایی ارائه شد و اعضای شورای مرکزی به ارائه نظرات پیشنهادی خود درخصوص نحوه تداوم بهینه فعالیت کمیته‌ها و شاخه‌های حزب پرداختند.

در این جلسه همچنین موضوع درخواست کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، مبنی بر ارائه دیدگاه‌های احزاب عضو این شورا درخصوص نحوه آسیب شناسی و بررسی نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری جریان اصلاحات و تدوین مانیفست جامع اصلاح‌طلبان معطوف به حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پس از طرح نظرات اعضا، مقرر شد محورهای طرح شده در کمیته‌ها، شاخه‌ها و دفتر سیاسی حزب با اولویت مورد بررسی کارشناسی جدی قرار گیرد.

در پایان جلسه نیز موضوع تفکیک ایفای مسئولیت دبیرکلی و ریاست شورای مرکزی (مندرج در اساسنامه مصوبه حزب) در دستور کار قرار گرفت و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. با تصویب شورای مرکزی حزب، این دو مسئولیت از هم تفکیک و محمد سالاری به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار