در سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور؛

پروژه‌های آموزشی و ورزشی سیستان و بلوچستان بررسی شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از برخی پروژه‌های آموزشی و ورزشی در حال ساخت استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های آموزشی و ورزشی سیستان و بلوچستان بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در سفر به سیستان و بلوچستان به همراه علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی از پروژه‌های درحال ساخت حوزه سیستان بازدید کرد.

رخشانی‌مهر درحاشیه این بازدیدها ضمن تاکید بر لزوم تسریع در انجام عملیات عمرانی پروژه‌های آموزشی با اولویت مجتمع‌های آموزشی بر پیگیری تکمیل طرح‌های نیمه تمام خیری تاکید کرد.

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور در شهرستان هامون از هنرستان کاردانش لوتک در این شهرستان بازدید کرد؛ این هنرستان 6 کلاسه در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 مترمربع و زیربنای 2 هزار و 800مترمربع، با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان در دهستان لوتک از توابع بخش مرکزی هامون در حال احداث است.

در ادامه این بازدید رخشانی‌مهر سپس به زهک رفت و روند پیشرفت کار ساخت استخر دانش‌آموزی زهک را که با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در حال ساخت است مورد بررسی میدانی قرارداد.

در پایان این سفر یک روزه و در جلسه جمع بندی که با حضور مدیران آموزش و پرورش قطب سیستان برگزار شد، آغاز عملیات احداث دو هنرستان دارالفنون در شهرستان‌های زابل و زهک هم کلید خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار