مهلت دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت مجددا تمدید شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اختصاص مهلت مجدد برای دریافت کارت ورود به جلسه و تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت مجددا تمدید شد

دکتر سعید هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: مرکز سنجش آموزش پزشکی در راستای تکریم داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود نشده‌اند، قصد دارد برای آخرین بار مهلت دو ساعته‌ای را به آنان اختصاص دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح فردا، پنج‌شنبه ۹ مرداد ماه برای این داوطلبان باز خواهد بود و این افراد می‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت و فرم خوداظهاری را تکمیل کنند.

هاشمی از ابتلای ۱۷۶ داوطلب آزمون دکتری وزارت بهداشت به کرونا خبر داد و گفت: افرادی که قبلا در فرم خوداظهاری ابتلای خود به کرونا را اعلام نموده‌اند، در محل جداگانه‌ای آزمون خواهند داد. همچنین اسامی داوطلبان مبتلا، قبل از آزمون از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی به دانشگاه‌های مربوطه اعلام خواهد شد و دانشگاه‌ها موظف هستند پس از برقراری تماس با داوطلب مورد نظر، محل آزمون وی را یک روز قبل از برگزاری به داوطلب اعلام کنند و هماهنگی‌های لازم جهت شرکت داوطلب در آزمون و ایجاد محیط ایمن برای سایر داوطلبان انجام شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تأکید کرد: بر اساس آخرین تصمیمات اعمال شده، آزمون دکتری سال ۹۹ وزارت بهداشت در تاریخ‌های ۱۰ تا ۱۲ مردادماه در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، پیش از این، مهلت دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت، دوبار و برای روزهای سه‌شنبه ۷ و چهارشنبه ۸ مردادماه تمدید شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار