روز نخست سفر سرپرست وزارت صمت به مازندران:

طرح توسعه ساوین‌تاب و کاله افتتاح شد

ساری (پانا) - در روز نخست سفر سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به مازندران،‌ طرح توسعه فرش ساوین‌تاب و خط تولید شیرخشک و آب پنیر کاله افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح توسعه ساوین‌تاب و کاله افتتاح شد

عصر امروز با حضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت و احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران، طرح توسعه شرکت ساوین تاب در قائم‌شهر به بهره‌برداری رسید.

با راه‌اندازی طرح توسعه این واحد صنعتی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان، ۱۵۰۰۰ تن تولیدات این شرکت افزایش و تعداد ۲۰۰ نفر اشتغال‌زایی انجام شد‌. این شرکت با حجم سرمایه گذاری 222 میلیارد تومانی، سالانه 15 هزار و 200 تن نخ سیستم پنبه ای تولید خواهد کرد.

شرکت ساوین تاب در سال 1376 تأسیس شد و سالیانه ظرفیت تولید 5000 تن نخ در نمره های مختلف 10Ne تا 40Ne را بصورت تک لا و دولا داراست.

همچنین امروز خط تولید شیرخشک و پودر کنسانتره پروتئینی آب پنیر شرکت سولیکو کاله به بهره‌برداری رسید. این واحد تولیدی با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار راه‌اندازی شده و برای ۱۶۱ نفر اشتغال‌زایی کرده است. برند کاله در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد و امروز بیش از ۲۵۰۰ تن جذب شیر روزانه دارد که این موضوع باعث تولید روزانه بیش از ۲۶۵۰ تن انواع فرآورده‌های لبنی می‌شود. در این فرآیند تولید، ۴۰۰۰ نفر به‌صورت روزانه در بخش‌های مختلف فعالیت دارند تا محصولات نهایی به دست مصرف‌کنندگان برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار