رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس ستادکل نیروهای مسلح با صدور حکمی «سرهنگ محمود سزاوار» را به عنوان رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس منصوب شد

به گزارش ستاد ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح، بنا به پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با صدور حکمی از سوی سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سرهنگ محمود سزاوار به عنوان رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس منصوب شد.

در حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به سرهنگ محمود سزاوار آمده است: «بنا به پیشنهاد رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس» آن بنیاد منصوب می‌کنم.»

باقری در این حکم تصریح کرد: «امید است با اتکال به خداوند متعال و توجه دقیق به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس، مدیریت جهادی و عمل انقلابی نسبت به وظایف محوله اقدام کنید. توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار