معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس معارفه شد

شیراز (پانا) – طی حکمی از سوی مدیر سازمان دانش آموزی فارس، فاطمه عظیمی به سِمَت معاون سازمان دانش آموزی استان منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس معارفه شد

امید اسماعیلی امروز در مراسم معارفه، معاون جدید سازمان دانش‌آموزی، اظهارکرد: خانم عظیمی، در حوزه تشکیلاتی فعالیت با سابقه‌ای دارند و همه ما تلاش و پشتکار مجدانه ایشان در پیگیری امور را در زمان فعالیت در ناحیه یک شاهد بوده‌ایم و مطمئنا با حضور ایشان شاهد رشد بیشتر در این سازمان خواهیم بود.

اسماعیلی با اشاره به شعار همدلی و همفکری و همکاری به عنوان شعار اصلی سازمان دانش آموزی خطاب به کارکنان این مجموعه، گفت: ما باید این شعار را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و با همراهی و هم یاری یکدیگر برای پیشبرد اهداف سازمان فعالیت کنیم.

در ادامه عظیمی معاون جدید تشکیلات دانش‌آموزی ضمن تشکر از مدیر سازمان و حُسن اعتماد ایشان، گفت: امیدوارم که با همکاری و همدلی بتوانیم در راستای ارتقای رشد اهداف تشکیلات سازمان دانش‌آموزی و عملیاتی کردن منش‌های پیشتازان گام برداریم.

مدیر سازمان دانش آموزی فارس همچنین در این مراسم ضمن تشکر از خدمات معاون سابق تشکیلات دانش آموزی، افزود: اسماعیل زاهدیان در طول مدتی که این مسؤلیت را بر عهده داشت به نوبه خود تلاش‌های برای موفقیت سازمان انجام داد و برای ایشان در سنگر جدید آرزوی توفیق روز افزون داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار