مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد با توجه به شرایط خاص امسال، آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تمهید کلیه مقدمات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۱۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، ششمین نشست شورای معاونان عام اداره کل آموزش و پرورش استان صبح امروز در محل سالن اندیشه آموزش و پرورش استان برگزار شد.

«ابراهیم محمدی» مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: امروز هشت ذی الحجه سالروز حرکت امام حسین علیه السلام به سمت کربلاست و پیام حرکت امام حسین علیه السلام همیشه در طول تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام با علم به نهایت مسیر کربلا، خود را فدای اسلام کرد؛ افزود: باید الگوی حرکت ما در مسیر کوتاه زندگی نیز همان راه و روش امام حسین علیه السلام باشد.

محمدی در ادامه گفت: با توجه به اعلام وزیر محترم آموزش و پرورش نسبت به آغاز سال تحصیلی از ۱۵ شهریور، باید تمامی اقدامات لازم برای بازگشایی بی نقص مدارس با توجه به شرایط خاص امسال به کار بسته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: بازدید از مدارس در راستای ارزیابی فرآیند ثبت نام و رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور قرار دارد.

این مقام مسئول گفت: هفته جاری، آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیازی به حضور اولیا برای ثبت نام دانش آموزان میان پایه در مدرسه وجود ندارد؛ گفت: ثبت نام دانش آموزان میان پایه بطور خودکار توسط مدیریت مدرسه انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار