معاون آموزش ابتدایی اداره کل استان زنجان خبر داد:

برگزاری جشنواره جابربن حیان در استان به صورت مجازی

زنجان (پانا) - جشنواره جابربن حیان در استان زنجان به صورت مجازی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۱۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره جابربن حیان در استان به صورت مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، صیاد سلامی معاون آموزش ابتدایی استان گفت: در سال تحصیلی جاری و با توجه به تعطیلی واحدهای آموزشی در پی شیوع ویروس کرونا، جشنواره جابر بن حیان و فرصت های متنوع یادگیری به صورت مجازی در حال برگزاری است و تا پایان نیمه اول مرداد ماه به سرانجام خواهد رسید.

معاون آموزش ابتدایی استان زنجان با بیان اینکه این دوره از جشنواره به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: ما معتقدیم هر دانش آموز با انگیزه ای که برای توسعه و رشد یادگیری خود تلاش کرده و با کمک معلم نسبت به انتخاب موضوع و اجرای پروژه پژوهشی و نتیجه گیری از آن اقدام نموده، یک برنده است چرا که تلاش برای خود توسعه ای ارزش بالایی دارد.

وی در خصوص نحوه انجام این جشنواره گفت: پس از بررسی و ارائه بازخورد کیفی به پروژه های دانش آموزان از طریق سامانه «شاد» توسط آموزگاران، در نهایت پروژه های منتخب هر یک از نواحی و مناطق تابعه استان از طریق سایت اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی به نمایش در خواهند آمد.

صیادسلامی در ادامه اظهار داشت:محورهای امسال جشنواره جابر بن حیان و فرصت های متنوع یادگیری، "طبقه بندی(جمع آوری)، نمایش علمی(تحقیق/مدل)، آزمایش، طراحی و ساخت، تولید یک اثر هنری، داستان گویی،داستان نویسی ، شاهنامه خوانی ، خواندن شعر و دکلمه ونقالی" است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار