ملکی به عنوان «رئیس کارگروه پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کمیسیون آموزش عمومی قرآن کشور» منصوب شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در حکمی حسن ملکی را به عنوان «رئیس کارگروه پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کمیسیون آموزش عمومی قرآن کشور»منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ملکی به عنوان «رئیس کارگروه پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کمیسیون آموزش عمومی قرآن کشور» منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و رئیس کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور در ابلاغی حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی را به عنوان رئیس کارگروه پژوهش و برنامه ریزی آموزشی این کمیسیون منصوب کرد.

متن ابلاغ حاجی میرزایی خطاب به ملکی به شرح زیر است:

«جناب آقای حسن ملکی

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

با سلام و احترام

در اجرای تبصره 5 ماده 9 شرح وظایف کمیسیون آموزش عمومی قرآن کشور، موضوع آیین نامه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور و ماده یک آیین نامه کارگروه ها، مصوب پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن کشور به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به عنوان رئیس کارگروه پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کمیسیون آموزش عمومی قرآن کشور منصوب می شوید.

انتظار دارد بر اساس مفاد سند راهبردی توسعه آموزش عمومی قرآن و با هماهنگی و همفکری اعضای کارگروه نسبت به فعال سازی و تشکیل منظم جلسات و ارائه گزارش های مربوط به دبیرخانه کمیسیون اقدام نمایید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی و بسط و گسترش این چراغ هدایت بشر موفق و موید باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار