مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد:

برگزاری امتحانات مرداد و شهریور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

همدان (پانا) - محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد از تمام ظرفیت ها و امکانات برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برگزاری مطلوب امتحانات در مرداد و شهریور استفاده خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات مرداد و شهریور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

محمد پورداود در جلسه ستاد امتحانات استان همدان با قدردانی از عوامل برگزاری امتحانات، اظهار کرد: امتحانات پایه های نهم و دوازدهم خیلی خوب و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد که این حاصل هم افزایی در دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

پورداود با بیان این که رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت اصلی ما در برگزاری امتحانات است، تصریح کرد: از تمام ظرفیت ها و امکانات برای برگزاری مطلوب امتحانات در مرداد و شهریور استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سمپاد در روزهای نهم و دهم مردادماه، گفت: تمهیدات لازم برای این آزمون در سطح استان اندیشیده شده و حوزه های امتحانی از جهات مختلف آماده شده اند.

همچنین در این جلسه پورداود گفت: مدارس دولتی موظفند برای ثبت نام جهت سال تحصیلی آینده، هیچ هزینه ای جز برای کتاب و بیمه دریافت نکنند.

وی ادامه داد: تاکنون ۸۷ درصد دانش آموزان در دوره های مختلف نام نویسی کردند و پس از به نتیجه رسیدن آزمون های نمونه دولتی و سمپاد ثبت نام به اتمام می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار