اولویت ما در دستگاه تعلیم و تربیت، توجه به محرومین و برقراری عدالت آموزشی است

کلات(پانا)-مدیر آموزش و پرورش کلات ،به همراه جمعی از پرسنل اداری این مدیریت به مناسبت سالروز اولین اقامه‌ نماز جمعه در کشور ،با امام جمعه محترم شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اولویت ما در دستگاه تعلیم و تربیت،  توجه به محرومین و برقراری عدالت آموزشی است

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، گزارشی از اقدامات و توفیقات کسب شده در امور عمرانی،آموزشی و پرورش ارائه کرد و گفت: تمامی این موفقیت هایی که کسب شده است به همت همکاران پرتلاشمان در حوزه ستادی و مدارس و تلاش دانش آموزان عزیز و حمایت های اولیای محترم بدست آمده است و قطعا در این مسیر از کمک های علمای معزز نیز بهره لازم را برده ایم.

وی افزود: در دستگاه تعلیم و تربیت اولویت ما توجه به محرومین و برقراری عدالت آموزشی است و در این راه نیازمند حمایت ها و راهنمایی های شما علمای محترم هستیم.

پروانه ضمن اشاره به اهمیت جایگاه نماز جمعه و امام جمعه در بین آحاد مردم جامعه بیان کرد: تریبون نماز جمعه شهرستان، از جایگاه ویژه ای در بین‌مردم برخوردار است و خوشبختانه باعث آرامش مردم شده است.

وی ضمن تشکر از پشتیبانی و حمایت های امام جمعه شهرستان از دستگاه تعلیم و تربیت کلات اظهار‌ کرد: همکاران ما از توان بالایی برخوردار هستند و با جان و دل برای موفقیت فرزندان این مرز و بوم در حال تلاش هستند و در این مدت شیوع ویروس کرونا از هیچ‌کوششی دریغ نکردند، چه به صورت مجازی و چه به صورت ارائه محتوا های آموزشی و گاه حضور در مناطق محروم، بحث آموزش تعطیل نشد و ماحصل آن نیز قبولی صد درصدی دانش آموزان بسیاری از مدارسمان در امتحانات نهایی بود که نشان از این تلاش و کوشش مضاعف داشت.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام محمد صاحبی نیز ضمن ابراز خرسندی از کسب موفقیت ها و توفیقاتی که در آموزش و پرورش کلات بدست آمده است بیان کرد: مدیر یک‌ اداره علمدار آن مجموعه است و اگر‌ پرسنل همراه و هم گامی داشته باشد به موفقیت خواهد رسید،جایگاه آموزش و پرورش کلات خوشبختانه بسیار خوب است و نمره قابل قبولی در تمامی زمینه ها کسب کرده است،ادارات نیز باید با این‌نهاد همکاری داشته باشند چرا که این اداره مسئولیت تعلیم و تربیت افراد جامعه را به دوش دارد.

امام جمعه شهرستان در ادامه‌ ضمن تبریک افتخارات کسب شده توسط دانش آموزان و معلمان گفت: این افتخارات قطعا با پشتیبانی و تلاش مدیران،معلمان و دانش آموزان پر تلاش بدست آمده است.

حجت الاسلام صاحبی در ادامه افزود: آموزش و پرورش کلات چه در بحث پرورشی و چه در بحث آموزشی و علمی بسیار خوش درخشیده و با توجه به محرومیت هایی که در شهرستان وجود دارد گام های بسیار خوبی برداشته شده است و همیشه شاهد حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در برنامه های مذهبی و اجتماعی شهرستان بوده ایم.

وی گفت: دو مقوله مهم تعلیم و تربیت باید در کنار هم باشد. جا دارد از تلاش ها و فعالیت هایی که در این اداره در مناطق محروم صورت گرفته است که باعث دلگرمی‌مردم به نظام و انقلاب می شود تشکر ‌کنیم و این‌همه‌ تلاش و زحمت باید به خوبی در جامعه منعکس شود، امیدواریم شاهد موفقیت های بیشتری در همه حوزه های آموزشی، پرورشی و عمرانی در نهاد مقدس تعلیم و تربیت باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار