از ابتدای نوروز تاکنون؛

۷۹۰۰ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ بوشهر انجام شد

بوشهر(پانا)_رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت از ابتدای نوروز قرنطینه‌ای تا پایان تیر ماه امسال هفت هزار و ۹۰۹ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ بوشهر انجام‌شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۱۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
۷۹۰۰ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ بوشهر انجام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، عبدالرحیم دادجو اظهار کرد : از این مأموریت‌ها، دو هزار و ۲۷۰ مأموریت ترافیکی که ۱۲۳۲ تا از آن‌ها در شهر و هزار و ۳۸ مأموریت در جاده اتفاق افتاده است.
وی بابیان اینکه در این مدت ۹۴ مأموریت برای مورد مشکوک به کووید ۱۹ بوده است تصریح کرد: در این مدت، تعداد هزار و ۲۸۳ مأموریت غیر ترافیکی و چهار هزار و ۳۵۶ مأموریت بیماری توسط کدهای ۱۱۵ استان صورت گرفت.
دادجو اضافه کرد: در چهارماهه ۱ سال جاری ۲۸ هزار و ۳۳۶ مشاوره تلفنی توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به شهروندان استان بوشهر ارائه‌شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به وجود شماره‌های معرفی‌شده مشاوره کرونا در استان، مراجعه تلفنی مردم به این شماره امدادی بیش از یک سوم تماس‌ها است.
وی با اشاره به اینکه در این مدت هزار و ۳۴۱ مصدوم در محل توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ از اقدامات درمانی بهره‌مند شدند بیان کرد: در این مدت پنج هزار و ۳۸ مصدوم و بیمار به مراکز درمانی _ بهداشتی استان بوشهر منتقل شدند.
رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر تأکید کرد: تعداد مصدومین همیشه در ارائه آمار بیشتر از تعداد مأموریت‌ها است زیرا بارها ۱ مأموریت اعلام می‌شود و وقتی آمبولانس سر صحنه می‌رسد با چند مصدوم مواجهه می‌شوند این در حالی است که در زمان اعلام حادثه تعداد مصدومین اعلام‌نشده در چنین مواقعی از همشهریان عزیز تقاضا داریم اولاً زمان اعلام حادثه تعداد مصدومین را اعلام کنند و ثانیاً زمان رسیدن آمبولانس خونسردی خود را حفظ کنند.
دادجو به ۱۳ مورد گرمازدگی و ۱۳ مورد غرق‌شدگی از ابتدای سال تاکنون اشاره بیان کرد: جای خوشحالی دارد که در این روزهای سخت کرونایی اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر توانسته ۹ مورد احیاء قلبی موفق و یک مورد زایمان موفق در کارنامه خود به ثبت برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار