امضای تفام نامه طرح تامین ۲۰۰۰ واحدی مسکن محرومین استان زنجان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مسکن

زنجان (پانا) - در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان که با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، دکتر حقیقی استاندار زنجان، مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، تفام نامه طرح تامین ۲۰۰۰ واحدی مسکن محرومین استان زنجان منعقد گردید.

کد مطلب: ۱۱۱۱۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفام نامه طرح تامین ۲۰۰۰ واحدی مسکن محرومین استان زنجان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مسکن

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: از ۵۶ هزار واحد مسکونی برای محرومان در مناطق روستایی، ۲۰ هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: ساخت ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در سه شهر بزرگ، حاشیه زاهدان، حاشیه چابهار و حاشیه مشهد نیز در دست انجام است.

وی تصریح کرد: تاکنون تفاهم نامه احداث مسکن محرومان در ۱۶ استان را امضا کردیم و در این راستا در هر استانی به فراخور نیاز موجود در آن، تعدادی واحد مسکونی برای اقشار مستمند و کم درآمد که اغلب تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، ساخته می شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور یادآور شد: امسال در مناطق روستایی برای ساخت مسکن محرومان ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با بهره پنج درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از طریق سازمان برنامه و بودجه پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم و خیران احداث مسکن محرومان ظرف یک سال انجام و تحویل می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه در زمینه مقاوم سازی مسکن های روستایی، سالی ۲۰۰ هزار واحد در دستور کار بنیاد مسکن قرار می گیرد، گفت: در سال جاری نیز ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات با بهره پنج درصد، برای مقاوم سازی مسکن های روستایی در هیات دولت تصویب شد و در اختیار بانک ها قرار گرفت.

مهندس تابش در خصوص اجرای طرح های هادی روستایی نیز اظهار داشت: برای حدود ۹۴درصد از ۳۸ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور طرح هادی تهیه و در حدود ۱۸ هزار روستا نیز این طرح اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار