معاون هماهنگی دبیرخانه سی و هشتمین مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور:

ثبت بیش از 6 هزار اثر در دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور

شهرستان های تهران (پانا) - معاون هماهنگی دبیرخانه سی و هشتمین مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور از ثبت بیش از 6 هزار اثر در دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از 6 هزار اثر در دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرحناز پوربخشی معاون هماهنگی دبیرخانه سی و هشتمین مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان سراسر کشور با اشاره به ایام برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فردا به صورت مجازی و میزبانی شهرستان‌های استان تهران، گفت: 6 هزار و 114 اثر منتخب دانش آموزان سراسر کشور بصورت مجازی در دبیرخانه سی و هشتمین مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان سراسر کشور ثبت و دریافت شد که متناسب با رشته‌های شرکت‌کننده در اختیار دبیران بخش‌های مختلف جشنواره قرار گرفت تا فرایند ارزیابی و داوری آثار آغاز شود.

او با اشاره به رشد 21 درصدی آثار شرکت‌کننده در جشنواره سی و هشتم اظهار کرد: بخش هنرهای دستی و تجسمی با شرکت 2 هزار و 503 شرکت‌کننده، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

پوربخشی با اشاره به دیگر بخش‌های جشنواره فرهنگی هنری فردا یادآور شد: در بخش هنرهای آوایی 1 هزار و 548 نفر، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه 988 نفر، رسانه و فضای مجازی 551 نفر و آفرینش های ادبی پژوهشی 524 نفر آثار خود را از طریق فضای مجازی به دبیرخانه ارسال کردند.

معاون هماهنگی دبیرخانه سی و هشتمین مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان سراسر کشور با تاکید بر افزایش تعداد گرایش‌های رشته‌های مختلف در جشنواره امسال، تصریح کرد: در جشنواره سی و هشتم علاوه بر افزایش تعداد گرایش‌ها، برای اولین بار شاهد حضور کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور در دو بخش هنرهای نمایش و هنرهای آوایی هستیم.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه روند داوری، ارزیابی و راستی‌آزمایی آثار تا اواخر مردادماه به طول خواهد انجامید، خاطرنشان کرد: بعد از ارزیابی برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره مورد اعلام و مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار