نخستین جلسه پروژه مهر مدیران مقاطع متوسطه در بستر سامانه شاد به صورت زنده برگزار شد

فیروزه(پانا)- در راستای پروژه مهر 99 ، نخستین جلسه پروژه مهر مدیران مقاطع متوسطه در بستر سامانه شاد بصورت زنده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جلسه پروژه مهر مدیران مقاطع متوسطه در بستر سامانه شاد به صورت زنده برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزه، ابراهیم حیدری، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان صبح امروز در نخستین جلسه پروژه مهر که با حضور آنلاین 42 مدیر مقطع متوسطه اول و دوم بصورت ارتباط زنده تصویری در بستر ( شاد ) برگزار شد، آموزش و پرورش فیروزه را پیشگام تکنولوژی فضای مجازی دانست.

حیدری، ازپروژه مهر بعنوان برنامه ملی فرهنگی یاد کرد و افزود: مشارکت همه دستگاهها برای اجرای پروژه مهر، سال تحصیلی بهتری را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به توانایی و خود انگیختگی مدیران در حل مسائل و تعهد سازمانی ، بر لزوم کسب مهارت برای راهبری و مدیریت تاکید کرد و گفت: مدیرانی که بتوانند در ابتدای سال شروع خوبی داشته باشند ، در پایان سال نتایج خوبی کسب می کنند .

این مقام مسئول افزود: مدیران مدارس بایستی در حوزه تکنولوژی آموزشی بصورت مجازی ،غیر حضوری و حضوری توانمند باشند و نداشتن آگاهی از سخت افزارها و نرم افزارها برای عدم ورود به آموزش ها توجیه قابل قبولی نیست.

در این جلسه از طرف معاونان آموزشی ، پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی ارزیابی در خصوص پروژه مهر ، هدایت تحصیلی ،ثبت نام و... مطالبی برای اطلاع مدیران بیان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار