بررسی آخرین وضعیت طرح‌های محرومیت زدایی بلوچستان

تهران (پانا) - آخرین وضعیت طرح‌های محرومیت زدایی بلوچستان با سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به استان سیستان و بلوچستان بررسی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی آخرین وضعیت طرح‌های محرومیت زدایی بلوچستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در اولین روز از سفر خود به استان سیستان ‌وبلوچستان؛ سحرگاه امروز سه شنبه برای بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت زدایی منطقه بلوچستان عازم شهرستان‌های میرجاوه، سراوان، خاش و تفتان شد.

دین پرست در روز اول سفر خود به سیستان و بلوچستان علاوه بر بازدید از پایانه و گمرک میرجاوه، از زائرسرای امام رضا واقع در مرز پاکستان شهرستان میرجاوه نیز بازدید کرد.

وی همچنین در برنامه امروز مشکلات تامین آب دشت‌های روتک و مک‌سوخته را بررسی و از بازارچه‌های مرزی جالق و کوهک و همچنین دشت سوران بازدید می کند.

گفتنی‌است؛ جلسه ارزیابی روند اجرای مصوبات محرومیت‌زدایی منطقه بلوچستان، آخرین برنامه حضور امروز معاون وزیر کشور به شهرستان‌های میرجاوه، سراوان، خاش و تفتان است که با حضور استاندار سیستان ‌وبلوچستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار