معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان :

حفظ منابع و سرمایه های انسانی هر مجموعه و استفاده از تجارب پیشکسوتان مهمترین رمز موفقیت در مدیریت مجموعه دستگاه ها است

اصفهان (پانا) - اولین جلسه شورای هم اندیشی روسای ادارات داخلی معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حفظ منابع و سرمایه های انسانی هر مجموعه و استفاده از تجارب  پیشکسوتان مهمترین رمز موفقیت در مدیریت مجموعه دستگاه ها است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان در اولین جلسه شورای هم اندیشی روسای ادارات داخلی معاونت متبوع گفت: حفظ منابع و سرمایه های انسانی هر مجموعه خصوصا استفاده از تجارب و اندوخته های افراد بازنشسته و پیشکسوت مهمترین رمز موفقیت در مدیریت مجموعه دستگاه ها است.

محمد اسماعیل زاده ضمن تشکر از زحمات کلیه پرسنل در پیگیری امور محوله به مشکلات پیش آمده از زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود که آموزش و ارزشیابی سواد آموزان را تحت تاثیر قرار داده و آموزش از طریق لوح های فشرده و فضای مجازی ارائه می شود لازم است در خصوص ارزشیابی و سنجش سطح علمی سواد آموزان دقت بیشتری به عمل آید.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه جلسه پس از شنیدن گزارش روسای ادارات داخلی معاونت گفت: برنامه ریزی منسجم، تلاش هدفمند، استفاده از تمامی ظرفیت های معاونت، گسترش تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی و معرفی فعالیت های ارزشمند حوزه سواد آموزی به مردم و جامعه با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی از جمله اولویتهای معاونت سوادآموزی جهت دست یابی بیش از پیش به اهداف سازمانی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار