رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه‌های در حال ساخت شهرستان بهارستان بازدید کرد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه‌های در حال ساخت شهرستان بهارستان بازدید کرد و در جریان وضعیت فضاهای آموزشی این مناطق قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه‌های در حال ساخت شهرستان بهارستان بازدید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر به همراه علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس تهران، محمد صیدلو مدیرکل شهرستان‌های استان تهران وجمعی از مسئولان محلی از فضاهای آموزشی در حال ساخت شهرستان بهارستان بازدید کرد.

در این جریان بازدید قرار بر این شد تا با توجه به پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی ساخت مدرسه ۱۵ کلاسه در محله حصارک به زودی آغاز شود تا هنرستانی مجهز در این منطقه به بهره‌برداری برسد؛ این مدرسه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع که اهدایی از سوی شهرداری نسیم شهر است، ساخته خواهد شد همچنین خانجانی فرماندار بهارستان تعهد کرد تا اعتبار ۲ میلیارد تومانی از این پروزه را تقبل کند.

علاوه بر این پروژه رخشانی‌مهر از پروژه دیگر شامل هنرستانی در روستای اورین واقع در ناحیه ۲ بهارستان هم بازدید کرد.

در جریان این بازدید و در دیداری که بین رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و فرماندار بهارستان انجام شد، رخشانی‌مهر با اشاره به اهمیت حضور خیرین در تامین فضاهای آموزشی استان بیان کرد که امسال بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های خیرساز در نظر گرفته شده است و به ازای تکمیل 50 درصد از پروژه‌ای مابقی آن را دولت تکمیل کرده و آن مجموعه به نام خیر نامگذاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار