مدیر آموزش وپرورش شهرستان شهریار؛

مشارکت شهرداری ها در ساخت مدارس ستودنی است

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریاردر بازدید از مدرسه 12کلاسه درحال ساخت در شهرک مریم از مشارکت شهرداری شهریار قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت شهرداری ها در ساخت مدارس ستودنی است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار،مجید پارسا مدیر آموزش وپرورش از مدرسه 12کلاسه درحال ساخت در شهرک مریم شهریار بازدید به عمل آورد.

در حاشیه این بازدید پارسا ضمن قدردانی از مشارکت شهرداری‌ها بویژه شهرداری شهریار در ساخت مدارس در مناطق مورد نیاز آموزش و پرورش، از پیشرفت 80درصدی این واحد آموزشی خبرداد و گفت: شهرک مریم با توجه به رشد جمعیتی و کمبود فضای آموزشی از مناطق حساس برای ما محسوب می‌شود که خوشبختانه با همکاری و مشارکت شهرداری شهریار و همت اعضای شورای آموزش وپرورش، بویژه فرماندار شهریار به عنوان ریاست این شورا ساخت یک مدرسه 12کلاسه در این شهرک کلید خورده است و در حال حاضر با پیشرفتی 80 درصدی روبرو است که به لطف خدا در شهریور ماه و برای بازگشایی مدارس آماده وتحویل آموزش وپرورش خواهد شد.

آنچه امروز در این پروژه محسوس به نظر می رسد نبود انشعابات است که انشاالله با مساعدت و همت ادارات خدمات رسان، امیدواریم این پروسه هم به انجام رسیده و هرچه زودتر شاهد افتتاح این مدرسه و رفع مشکلات تراکم دانش آموزی و دغدغه اولیا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار