معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان خبرداد

80 درصد کتاب های درسی دانش آموزان کردستانی تامین شد

سنندج(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون ۸۰ درصد کتاب‌های درسی مورد نیاز دانش‌آموزان استان برای سال تحصیلی جدید وصول و تامین شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۱۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
80 درصد کتاب های درسی دانش آموزان کردستانی تامین شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان به نقل از ایرنا، نظام مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از دوم مرداد آغاز شده است؛ اظهار کرد: ۲۰ درصد کتاب‌های وصول نشده نیز یا زیرچاپ است و یا در نوبت ارسال به استان قرار دارد ضمن اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۰ مرداد آخرین مهلت ثبت سفارش کتب درسی در استان است.

مرادی با بیان اینکه ثبت سفارش خرید کتاب‌های درسی به دو روش گروهی و فردی انجام می‌شود، افزود: در روش گروهی سفارش توسط مدیر مدرسه و در روش فردی آدرس اینترنتی در اختیار والدین دانش‌آموز برای ثبت سفارش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تاکنون برای ۲۳۱ هزار و ۴۴۳ نفر از دانش‌آموزان استان کتاب وصول شده که این تعداد شامل ۱۴۶ هزار نفر در دوره ابتدایی، ۵۰ هزار متوسطه اول و ۲۲ هزار متوسطه دوم (نظری) و پنج هزار و ۶۰۰ نفر فنی و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته کاردانش است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۳۱۱ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید در سطح استان وارد کلاس‌های درس شوند، یادآور شد: زیرساخت و پایه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، توزیع کتاب های درسی است لذا ثبت به موقع سفارش از اهمیت زیادی برخودار است.

وی از اولیای دانش‌آموزان و مدیران مدارس خواست در فرصت باقیمانده تا۲۰ مرداد نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های خود اقدام کنند تا در سال تحصیلی جدید بدون هیچگونه دغدغه‌ای سر کلاس های درس حضور پیدا کنند.

در سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز کردستانی در مقاطع مختلف تحصیلی استان مشغول به تحصیل بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار